Lite blider från breaking dawn kmr här !!!! <33



Kolla va söt Eddi e när han skrattar !! <33


Bella som blir såå vaker som vampyr och så dom röda ögonen <3


Här har Eddi o Bella sex <3 Undra om de är första eller andra gågen där elr kanske tredje ? ^^<3


FAMILJEN CULLEN <33 sööta Renesmee som fick Bellas ögon men Eddis utsende typ as gullig värkligen <3



Till sist måstte jag lägga upp den här på Eddi som e en sååå bra pappa !! Han e värkligen helt perfäkt, han e snygg och snäll och så och den bra pappa och bryr sig om Bella och sitt barn han e så under bar ! I bocken beskrivs han ju pärfekt och i filmen e han sexi och jag äslkar honom mest i värden han e min ! jag ska gifta mig med honom ^^ <3 Vet att de nt kmr kunna hända :/ Men man måste vell få drömma :DDD<3 Min älskling Eddi...... <33







Datum: 2011-06-01 & Tid: 22:36:14
Allmänt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback