Lite Breaking Dawn bilder ;)) :DD<33 <3

http://thevampireclub.files.wordpress.com/2011/08/5jwprr.jpg









Åååhhh nästan så man länktar i hjäl sej och spricker av nyfiken het till filmen !! :DD<33 gör inte ni de ? ;o<33

Sen här e dagens Breaking Sawn citiat bara för mna länktar så hiiimlans mkt !!

"var inte rädd", mumlade jag. "vi hör ihopp."
jag överväldigades plötsligt av sanningen i mina egna ord. det här ögon blicket var perfeckt, så rätt. det fanns inga tvivel. han lade armarna om mig och höll mig intill sig... det kändes som om varända nerv tråd i min kropp sprakade och glödde.
"för alltid", instämde han.


Man blir tår ögd elr vaad ?! iaf jag, lollo & tessan !!!!! <3333

Datum: 2011-08-30 & Tid: 20:13:26
Breaking Dawn <3

Kommentarer
Postat av: Ellen

MEN ASSÅ OMG OMG OMG ALLTSÅ JAG BARA SPRIIIIICCCCKKKKKEEEEERRRRR!... eller?

2011-08-31 @ 19:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback