Fuck The Haters :@

Asso ska jag seja vilken blogg jag värkligen stör mej jätte mkt på??!! DEN HÄR BLOGGEN!!! -.-' Shiiit har man inget liv elr asso den här personen e fett taskig och skriver en massa saker om Twilight asso guuuud blir bara lite irriterad :s

Ajjaa hur äre med er annars då sötiizar?? :DD<33 De kmr inte bli så mkt uppdatering elr kanske ingen alls för man reser ju bort och så men om ungifär två veckor kan ni komma hit igne för då blire upp datering kan ja låva!! :DD<333

Dagens Fråga: Vem gilalr du mäst av Jasper, Emmett, Carlisle ??? :)))<333

XOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOX
Datum: 2011-07-18 & Tid: 22:12:28
Allmänt

Kommentarer
Postat av: mengud

men herrejävlar du har ju inge liv du heller jamenar du skriver ju bara typ "åååååhhh guuuud vad han e snyyyygg" lr " omg jag e så jävla kär i en glittrande bög-fe som existerar" lr "om en obenfintlig person med en fot i stället för ett ansikte skulle glo på mej när jag sov skulle jag bli så hysteriskt glad att jag skulle döööööööö!" lr "om du har en fot i ansiktet ger jag dej mitt liv!"

asså det är ju du som inte har nåt liv den bloggen äger din 10000000000000000 miljoner ggr sådeså

2011-08-20 @ 18:32:45
Postat av: Anonym

och den glittrande bög-fen som du är så kär i EXISTERAR INTE!

2011-08-20 @ 18:33:32
Postat av: gissa vem

du har ju inte heller nåt liv! du bara tjatar om "ååååh jag dööör failbert pattinson är såååå snyyyyyygg!" fatta detta:

1. edward cullen existerar inte.

2. bella swan existerar inte.

3. jacob black existerar inte.

4. robert pattinson röker.

5. rökning är äckligt och farligt.

6. taylor fjollig är inte så där vältränad i verkligen.

7. bella swan skulle vara en idiot OM HON EXTISTERADE.

8. osv

2011-08-23 @ 16:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback