bilder :D

heeeeej <333 asso idag vet jag inte vad jag ska skriva så här kommer lite njutbara bildr <3


asso en sån här skulle jag behöva ;3 ni vet när man läsre breaking dawn <3 fast jag skulle behöva en för twilight, new moon o eclipse oxå


jacob o bella <33


stackars bella e lessen för eddi har lämnat henne :( men det förstår jag :3



hopsan höll på o glömma dagens fråga: tror du bella tycker bäst om a) katter
                                                                                                   b) hundar
                                                                                                   c) kaniner
                                                                                                   d) lamm
Datum: 2011-07-06 & Tid: 19:35:58
Allmänt

Kommentarer
Postat av: Siri / The Lion Queen!

hundar? raawr

2011-07-09 @ 11:56:56
URL: http://thelionqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback