nu kan jag blogga igen :DDDD

heeeej alla <33 asso jag har varit borta på smester men asso nu e jag tbaks igen o kan blogga 8D o så när man e tbaka så märker man att ingen av dom andra heller har bloggat ;P det e ju typiskt!!! då sa jag åt becka att göra ett inlägg så nu e det fixat <3 oroa er inte ^.^ fortsät bara läsa så kommer det upp nya inläg förr eller senare ;DD
men här kommer nåra bilder som ja hitta idag, dom va så fina så jag tänkte att jag kunde lägga upp dom här så ni oxå får se <333


i´m not scared of you..
you really shouldn´t have said that.


"you inspired this one."
he said softly.the music grew unbearably sweet.


you don´t know how long i have waited for you.
i´d rather die, then stay away from you...


you are my life now..
your the only thing it wouls hurt me to lose..

det fanns en till bild men den va fel stolek eller nåt så jag kunde inte lägga upp den D: men så här stod det under :3

time is a dark blue river, and it rolls one way.
outeside in the cold it rolls on.

VISST E DET VACKERT <33 <333

XOXOXOXOXO
Datum: 2011-08-03 & Tid: 20:06:01
Allmänt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback