hej alla sööta twilight fans :DD<33

heejj alla sötizar, hur är läget? :DD<33
Själv ere bara bra men jag måste beräta en minde rolig grejj att jag kmr inte kunna blogga så mkt nu för min data har typ pajjat?! :s så.. men asso jag har en annan seg data som inte ens e min egna så jag kmr kunna blogga ibland men inte hela tin.. -.- hoppas ni står ut gull ungar !!! (a)<33




Taylor, Kristen & Rob på MMA!! titta va gullit dom tittar på varan <33


Robsten<33

Datum: 2011-06-08 & Tid: 15:54:21
Allmänt

Kommentarer
Postat av: Bloggläsare från Norrland

Hej, jag har varken läst eller sett Twilight. Skulle ni inte kunna berätta vad det hela handlar om och säga vad som är positivt/negativt och varför NI tycker att man ska läsa dom? Tack på förhand :)

2011-06-10 @ 16:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback